Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 20, 2014
Image Size
511 KB
Resolution
1024×901
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,679
Favourites
166 (who?)
Comments
37
×
904. Jajowe bum by Hedahe 904. Jajowe bum by Hedahe
To był taki totalny spontan przy Wielkanocnym stole xD

Zgodnie z tradycją zawsze od małości z moim Gerardzikowym Braciszkiem stukamy się jajcem na rozpoczęcie żarcia. No i Gerard z Majkim też się stuknęli. Jak widać.
Mheheheheh XD


PS. Zapewne wielu z Was zauważyło, że moje zdjęcia ostatnio wyglądają inaczej. Wybaczcie, bawię się filtrami jak dziecko |D A w ogóle to obiecuję, że już przestaję Was zarzucać głupimi zdjęciami, wybaczcie X:

~~
"Z rzyci(a) wzięte"
hedahe.deviantart.com/art/Z-rz…
~~
:icondonotuseplz::iconmyartplz:

NIE KOPIOWAĆ, NIE ROZPOWSZECHNIAĆ BEZ MOJEJ ZGODY
Add a Comment:
 
:iconmrwidlas:
MrWidlas Featured By Owner May 11, 2014  Student Traditional Artist
Pomysłowe : D
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner May 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dziękuję : D
Reply
:iconsiochanna:
Siochanna Featured By Owner Apr 27, 2014   Photographer
This is hilarious and awesome
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thanks
Reply
:iconsiochanna:
Siochanna Featured By Owner Apr 28, 2014   Photographer
You're welcome
Reply
:iconcarlosthebat36:
CarlostheBat36 Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I miss Eggart. :'(
Reply
:iconjustsickgirl14:
justsickgirl14 Featured By Owner Apr 24, 2014
HAHAHAHAHAHAHA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Genialne!!!! ♥♥♥♥♥♥♥
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
HAAAAAA! DZIĘKUJĘ XDD
Reply
:iconfirespieder:
FireSpieder Featured By Owner Apr 23, 2014
To się nazywa naturalna selekcja xD
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Takie to życie jak w Madrycie xD
Reply
:iconkirinoru:
Kirinoru Featured By Owner Apr 21, 2014  Student Artist
to musiało się wydarzyć :D :D 
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Wreszcie xD
Reply
:iconkirinoru:
Kirinoru Featured By Owner Apr 21, 2014  Student Artist
:D :D :D :D :heart:
Reply
:iconmegilna:
Megilna Featured By Owner Apr 20, 2014
Majki miał coś w środku, czy jest tak głupi, że to była wydmuszka? XD
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Miał w środku całe mnóstwo, mnóstwo głupoty! XD
Reply
:iconkate24557:
Kate24557 Featured By Owner Apr 20, 2014
Duże jajka [EXO] Luhan Emoticon 
Reply
:iconsamurajsonia:
SamurajSonia Featured By Owner May 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Tak się podepnę |D
ta emotka nie wiem czemu wygląda jak Happy Mask Salesman : :'' // przynajmniej dla mnie xx''
Reply
:iconkate24557:
Kate24557 Featured By Owner May 4, 2014
rzeczywiście .-. 
Reply
:iconsamurajsonia:
SamurajSonia Featured By Owner May 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Kto znowu ukradł tą przeklętą maskę powodując jego pojawienie się tutaj?! D:
Reply
:iconkate24557:
Kate24557 Featured By Owner May 8, 2014
;-;
Reply
:iconsamurajsonia:
SamurajSonia Featured By Owner May 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
*bierze miecz i tarczę* już ja go znajdę >o<)/
Reply
:iconkate24557:
Kate24557 Featured By Owner May 10, 2014
może BEN dołączy :v 
Reply
:iconsamurajsonia:
SamurajSonia Featured By Owner May 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
byłoby ciekawie~
Reply
(1 Reply)
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
...XDDDDDDDDD
TEGO SIE NIE SPODZIEWAŁAM
Reply
:icon9unique:
9Unique Featured By Owner Apr 20, 2014
Nie wiem dlaczego, ale śmieszy mnie Gerardowe jajo. xD
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Spróbuj jakoś to wytłumaczyć xD zainteresowało mnie to
Reply
:iconmuffinekjagodowy:
MUFFINEKJAGODOWY Featured By Owner Apr 20, 2014
Wrzucaj ile wlezie, głupie zdjęcia są fajne :D
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Nie no, raczej mało kogo interesują takie głupoty.. xD
Reply
:iconmuffinekjagodowy:
MUFFINEKJAGODOWY Featured By Owner Apr 21, 2014
To mogą nie oglądać, ja lubię :<

THIS IS ART
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
AWWWW <3
Reply
:iconeroemo-chan:
EroEmo-chan Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist
Nawet JajoMajki jest gupi, ta gupota to zaraźliwa czy co? :c
Ale zdjęcie zacne, pomysł zwłaszcza xDD
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Możliwe że zaraźliwa.. bo jakoś każdy bał się zjeść to jajko xD
Reply
:iconnciryalis:
nciryalis Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
kurde, mogłaś majkiego obrać do połowy i odgryźć mu łeb :D
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Kurde, że też o tym nie pomyślałam! xD
Reply
:iconnciryalis:
nciryalis Featured By Owner Apr 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
musisz zrobić replay XD
Reply
Add a Comment: